Jumaat, 28 Oktober 2011

Perginya seorang insan yang bergelar KAWAN

Assalamulaikum w.b.t pembuka bicara.
Harini nak update cerita pasal seorang insan yang bergelar kawan.
Aku terkejut bila dapat satu panggilan malam selasa tu, bila chika dok kata kat aku yang dia dah tade harapan, aku ingatkan dorg dok main-2, tapi kalau fikir balik takkan bende ni nak wat main. Lebih kurang 2 ari dia koma, dibantu dengan alat bantuan pernafasan je :'(
Petang semalam 27.11.2011 kawanku Nor Aziela Najwa Bt Ronsalan telah kembali ke rahmatullah, dan selamat dikebumikan selepas solat jumaat PETANG tadi. Oke,mmg aku susah nak percaya sebab aku baru jumpe die kat kelas, baru bgurau-2 ngan die,tapi terlalu cepat benda ni berlaku, lepas ni tade sape yang duduk sebelah aku time ubs, lepas ni tade dah aku nak panggil nama dia untuk present, aku sebak bile umie dia cakap kat aku ingat UMIE,ingat ALONG, aku tau ni semua ketentuan Tuhan, aku redha, aku tau ALLAH lebih menyayangi dia. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkn dalam golongan orang-2 beriman, amin . AL-FATIHAH <3
Ini gambar sebagai kenangan yang aku simpan dalam hp aku :)


p/s : kiteorng satu kelas sayangkan arwah,kiteorang akan doakan untuk arwah, insyaALLAH .
sayang selamanya :)
Dari-NYA kita DATANG, kepada-NYA kita KEMBALI.



Terima Kasih kerana membaca

17 ulasan:

  1. Segala sesuatu indah pada rancanganNya. Dari Dia kita datang, kepada Dia kita kembali. God bless!

    BalasPadam
  2. salam takziah. al-fatihah buat arwah.

    BalasPadam
  3. die jatuh mase dok bonceng moto,dy migrain.

    BalasPadam
  4. takziah semogo dia dicucuri rahmatNya...

    BalasPadam
  5. kite kembalikan kekuatan kat kelas kte..:(..miss wawa..:'(

    BalasPadam
  6. takziah..hope korunk kuatkn smgt k...

    BalasPadam
  7. Al-Fatihah..
    smoga rohnya dicucuri rahmat .. smgo perginya dlam ketenangan .. ;)

    BalasPadam
  8. mmg hati x dpt mnahan sebak bla kwn yg kta syg mnggalkan kta.......:'(

    BalasPadam
  9. takziah btw kalo simpan gmbr dye dlm hp coz hp cpat kne virus so buat la copy dlm pandrive ke....

    BalasPadam